Soovid raseduse ajal või pärast sünnitust trenni teha, aga ei tea, millest alustada?

Raseduse ja sünnitusega kohanema pidanud keha vajab muutusteks sobivat sisendit ja järjepidevat teadlikku tegutsemist!

Probleemsete muutustega saab edukalt tegeleda tervet keha kaasavate liikumisampsude abil. Need aitavad kehateadlikkust tõsta, mustritest aru saada ja edaspidi igapäevaselt paremaid valikuid teha.

Praktilises videos saad järele proovida, millest kehatüve treeningutel alustada. Vaja läheb veidi põrandapinda ja vajadusel pehmendust põlvede alla!

Soovid TASUTA videot?

Mina olen nelja lapse ema ja Restore Your Core® liikumisõpetuse juhendaja RIINA ARUND

Avastasin pärast teise lapse sündi IT valdkonnas töötamise kõrvalt kui palju on neid teemasid, millest naistele ja naistega ei räägita. Mulle sai eriti südamelähedaseks naise keha muutustega seotud vastuoluline info. Leian, et naisi tuleb julgustada ja informeerida, kuidas enda keha eest paremini hoolt kanda, et ennast igapäevaselt enesekindlamalt ja tugevamana tunda. 

Erinevate elusündmuste tõttu tekkinud probleemsed muutused vaagna- ja kõhupiirkonnas (sh diastaas, uriinilekked, seljavalud, pinges vaagnapõhjalihased jm) ei pea olema uus normaalsus, millega lihtsalt harjuma peab. Tervet keha kaasava teadliku treenimise ja liikumisharjumustega tegelemise läbi on positiivsed muutused võimalikud!

Olen sertifitseeritud Restore Your Core® ja Your Pelvic Matters juhendaja ning läbinud hulgaliselt erinevaid teemakohaseid koolitusi.

Restore Your Core® on põhjalik liikumisõpetus, mis aitab vaagnapõhja- ja süvalihaste toimimist taastada ning tugevdada, et ennast oma kehas igapäevaselt paremini tunda.

 

 

Kas soovid ise järele proovida, kuidas sinu keha kavalalt taastumist ja tõhusat kõhupiirkonna treeningut šaboteerida võib?

 Tagasiside Restore Your Core® osalejalt: